[Csaladtortenet 2] [MACSE: 24985] DNS kutató projekt hamarosan indul - friss információk 2021.10.25.

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Okt. 25., H, 13:05:20 CEST

Kedves Ákos!
Köszi a híreket, ezek tényleg örvendetes fejlemények. Én benne vagyok a DNS
vizsgálati projektben, és szívesen részt vennék az antropológiaiban is, ha
már olyan "szerencsés" helyzetben vagyok, hogy -kis megyeszéli kilengéssel-
ugyanazon megyeiek az ükszüleim :-)
NJ

'Roland Ákos Jakab' via Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE) <