[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2021. Sze. 8., Sze, 12:06:24 CEST

Kedves Kutatók!

Rokonom sírjáról szeretnék egy fotót, hogy elhelyezhessem a családfa
archívumában.

A sír a földeáki temetőben van, sajnos nem tudok elmenni, hogy
lefényképezzem. Vitéz Karácsonyi János (előzőleg Krébesz János - Földeák
1886 - ? 1972) és felesége Horváth Veronika (Földeák 1893 -
Hódmezővásárhely 1931) nyugszanak ott.

Próbáltam felvételt nyerni a face-n a Földeák nyilvános csoport tagságába,
de nem válaszoltak. A plébános elutasító volt, a temetőhöz nem találok
kontaktot, megrekedtem.

Van-e valami ötletetek erre vonatkozóan? Van-e valaki, aki valahogy
segíteni tudna ebben? Nincs ismerősöm még a környéken sem és bizony elég
messze van a falu. A sír biztosan megvan, egyik rokonom megváltotta. A
Billion Graves-en nincs fenn, szóval megtorpantam.

Üdvözlettel: Erzsébet