[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Sze. 8., Sze, 12:56:17 CEST

Kedves Erzsébet!

A "facén"  próbáld meg ezt a csoportot esetleg
https://www.facebook.com/groups/1861126144087797

Itt próbálkoztál ?
https://www.facebook.com/groups/foldeakon.elek

Szerintem Mindenszentek  előtt lenne érdemes a kérést megosztani,mert
akkor biztosan lesz aki vállakozik rá,akkor többen mennek a temetőbe.

Nem tudom, hogy mekkora temető,de ha a pontos helyet tudnád,az biztosan jó
lenne,mert anélkül
elég nehéz megtalálni a sirt.Igaz ha meg van váltva akkor biztosan tudod a
helyét is.
Én mindenképpen október végén próbálkoznék.

Temető gondnok nincs? Kinek a kezelésében van, az egyház vagy az
önkormányzat ?
( És a papot se hagynám békén )  :)

Üdv!
Zsuzsa