[Csaladtortenet 2] Nirusee - Nirnsee

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2021. Sze. 10., P, 13:21:25 CEST

Sziasztok
Az adatbázisban nézelődtem és Latinovits Oszkár (a színész apja) szüleinél találtam egy Nirusee Szidónia anyukát.Érdekes a név, nincs is sok az adatbázisban. A Google Nirnsee nevet dobott fel - abból sincs sok....2 kérdésem lenne.1. Ez milyen név? Milyen származású?2. Nem lehetséges, hogy igazából ez egy család összesen vagyis lehetne javítani az adatbázisban?
Nem, nem kutatom a egyik nevet sem, egyszerűen érdekességképpen hoztam fel a témát :)
Üdv: Péter