[Csaladtortenet 2] Bűnügy

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Sze. 16., Cs, 12:57:20 CEST

Illetve nyilván a legegyszerűbb az volna, ha megtudhatnánk a konkrét esetet
anélkül hogy milyen módon kötődik a családhoz. Nyilván csak ha a kapcsolat
diszkréciójára van technikai lehetőség.
Egyébként ha vidéki ügyről van szó, ami a csendőrség hatáskörébe tartozott,
akkor kicsi az esély.
Nekem üknagybátyám volt például Pertich Jenő szabadkai rendőrkapitány aki a
maga korában sok hírhedt ügyet, pl. Haverda Mária bérgyilkosságát.