[Csaladtortenet 2] Bűnügy

Sándor Béla Tegze stegze at gmail.com
2021. Sze. 16., Cs, 13:30:43 CEST

Kedves Mindenki!

Én pont az Arcanumon találtam nyomát két ügynek.

Az egyik egy 1929-es budapesti gázolás. Külön cikk van az elsőfokú bírósági
tárgyalásról és a másodfokról is. A körülmények alapján elképzelhető, hogy
ismert családtag volt a sofőr.
https://adt.arcanum.com/hu/view/BME_Auto_1931/?query=mercsek&pg=221&layout=s
https://adt.arcanum.com/hu/view/UjNemzedek_1931_10/?query=mercsek&pg=69&layout=s

A másik egy 1933-as rablás, aminek a pontos dátuma nincs meg, de budapesti
ügy, és megnevezték az elkövetőt. Itt a névazonosság az egyetlen támpont,
és azért lenne nagyon érdekes, mert nem egy népes családról van szó, a 20.
századdal 90%-ban kész vagyunk, és nem tudunk bűnözőről.
https://adt.arcanum.com/hu/view/8OraiUjsag_1933_06/?query=mercsek&pg=82&layout=s

Hogyan lehetne ezek felderítésének nekikezdeni? Milyen iratanyagot kell
kikérni?

Köszönöm,
Tegze Sándor Béla

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 16., Cs,