[Csaladtortenet 2] Kiolvasás, segítség kérése

Judit judit.pinterne at t-online.hu
2021. Sze. 21., K, 00:24:38 CEST

Kedves Macsekok!

Kiolvasásban szeretném kérni a segítségeteket:

Julius Nicolaus Stephanus Kutassy, szülei Nicolaus Kutassy és Adelgunde
Nerodolik, 31.sor, a jobb oldalon lévő mezőkbe mi mindent írtak?

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RQ4-9C11?from=lynx1UIV7
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RQ4-9C11?from=lynx1UIV7&i
=537> &i=537

Annyit látok, hogy a gyermek meghalt, 1873.július 2-án, ha igaz. Apja nevet
változtatott, Nicolaus Studnicskáról Kutassy-ra. Ezt a névváltoztatást csak
személyesen, a budapesti levéltárban tudom megnézni, vagy hol elérhető?

A megjegyzésben szerintem szerepel az apa és az anya származási helye is -
az anya Budán született, ez már kiderült az előző válaszokból. Az apa hol
született?

Még egy kérdés: a fenti házaspár első 5 gyerekénél Adelgunde az anya, a
hatodiknál viszont ugyanezzel a vezetéknévvel, de már Etela Nerodolik. Ez
elírás lehet, vagy mi történhetett szerintetek?

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RQH-94N?from=lynx1UIV7
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RQH-94N?from=lynx1UIV7&i=
545> &i=545

és a 6.gyerek házasságijában csak az anya vezetékneve szerepel..

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9TXB-939M?from=lynx1UIV7
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9TXB-939M?from=lynx1UIV7&i
=28> &i=28

ebben a házasságiban az anya már néhai, aki Bécsben élt.az apa a
házasságkötéskor pedig Hajdúböszörményben. vagy korábban együtt Bécsben is
élhettek? Bécsben hogy lehet megtalálni egy halottit, ha a feleség ott hunyt
el és nem tudom az évszámot sem, csak annyit, hogy 1906.05.03. előtt (Ede
fiuk esküvője) történt a haláleset? Sem a kerület, sem a kb. dátum nem
ismert.

Köszönöm szépen.

Pintérné Judit