[Csaladtortenet 2] Kiolvasás, segítség kérése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Sze. 21., K, 01:05:51 CEST

Pintérné Judit kérdezte:
> Julius Nicolaus Stephanus Kutassy, szülei Nicolaus Kutassy és Adelgunde
> Nerodolik, 31.sor, a jobb oldalon lévő mezőkbe mi mindent írtak?
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RQ4-9C11?from=lynx1UIV7

Apja származási helye Trencsén-Teplicz, anyjáé Buda, apja eredeti
vezetékneve Studnicska, gyermek meghalt 1873 július 2.

> Még egy kérdés: a fenti házaspár első 5 gyerekénél Adelgunde az anya, a
> hatodiknál viszont ugyanezzel a vezetéknévvel, de már Etela Nerodolik. Ez
> elírás lehet, vagy mi történhetett szerintetek?

Semmi, csak más nyelvet választottak (magyarosítottak).

> Bécsben hogy lehet megtalálni egy halottit, ha a feleség ott hunyt
> el és nem tudom az évszámot sem, csak annyit, hogy 1906.05.03. előtt (Ede
> fiuk esküvője) történt a haláleset?

Itt érdemes keresni: https://www.genteam.eu/index.php (ingyenes
belépés szükséges).
Ha megvan a templom és a dátum, a Matricula-Online-on vannak a képek
(https://data.matricula-online.eu/de/bestande/).

Juli
/\ /\