[Csaladtortenet 2] MNL önkéntesek kerestetnek

A.M. schlosslovo at gmail.com
2021. Sze. 21., K, 16:56:04 CEST

Ebből a szempontból nekem többször a segítségemre volt egy-egy halálozás
behatárolásában, továbbá gazdaság, társadalomtörténeti szempontból egy
kincs, illetve csaladtörténeti szempontból is. Én sosem láttam értelmét
olyan csaladfáknak ahol csak nevek, helyek és időpontok vannak, de nincs
tartalom. A 28as összeírások ebben segítenek, egy kis adalék az ősök
életéhez.  Nem is beszélve arról, hogy sokszor van további infó a
személyekhez ( (iparos)foglalkozás, falusi tisztség stb.).

Ádám

Roland Ákos Jakab via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt