[Csaladtortenet 2] MNL önkéntesek kerestetnek - kutatásfilozófia

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2021. Sze. 22., Sze, 13:54:59 CEST

Kedves kutatótársak!

Minden forrás lehet fontos, számomra az adóösszeírások, lélekösszeírások mindenképpen azok, hiszen segítségükkel - ahogy Hunyady Laci is írta korábban - én is találtam meg másik megyében ősömet.
Hogy miért az 1828-assal kezdték a projektet, az valószínűleg abból adódik, hogy könnyebben olvasható, mint a 18. század első felének összeírásai. Ha valaki ebben a munkában részt akar venni, akkor tegye és becsüljük meg, hogy vannak önkéntesek, akik tesznek valamit a közösségért.
Ha meg valakit nem érdekel az egész, akkor egyszerűen törölje a témát beharagozó első mailt és ne szólja le az egészet.

Üdvözlettel
Pencz-Amrein Ilona