[Csaladtortenet 2] latin

Rieger Adrian-Francisc afrieger at tiscali.it
2021. Sze. 24., P, 20:01:48 CEST

Igaza van Babcsányi Istvánnak. Tehát:

Occasione privatae pascuationis.equorum in silva prohibita dominali ab ignoto quodam noctis tempore truicidatus circa horam 9em matutinam mortuus inventur
Sepultus pos(t) sectionem per medicum …… factam.

Ennyit tudtam kibogozni:
A lovak magán legeltetése alkalmával a tiltott uradalmi erdőben egy bizonyos ismeretlen által éjnek idején meggyilkoltatott, körülbelül reggeli kilenckor halva találtatott.
A ……….orvos által végzett boncolás után temették.