[Csaladtortenet 2] FS bejelentkezés :((

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Sze. 29., Sze, 14:38:03 CEST

Azt hiszem, nem az FS-nél történt a változás, hanem a böngésződ
beállításaiban: így viselkedik, ha minden sütit kidob
programcsukásnál. A pontos részleteket nem tudom, és böngészőtől
függnek.

Az FS két hetes beállítása a bejelentkezési oldalon van, mint eddig
is. Legjobb tudomásom szerint jelenleg csak a fő kereső-oldal (Search
- Records) van változóban: kb. 10% kapja (találomra) az új felületet.

Juli
/\ /\
>*.*<

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept.