[Csaladtortenet 2] FS bejelentkezés :((

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Sze. 29., Sze, 15:52:42 CEST

Hát lehet, de a böngészőmben nem történt változás, és más oldalon érdekes
módon emlékszik a sütikre, ráadásul ugyanúgy egyik pillantól a másikra
történt az új felület megjelenése, mint a FS előző felületváltozásánál. Még
akkor próbálkozom azért...

Úgy látszik, akkor beleestem a 10%-ba, ami az új felületet illeti :(
Üdv,
Anna

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept.
29., Sze, 14:38):