[Csaladtortenet 2] Pécsi egyházmegye

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Ápr. 1., P, 15:01:33 CEST

Ha nem Baranya vármegyei a település - márpedig sanszos, mivel Eszék maga
már nem az volt, hanem Verőce vármegye anno -, akkor a Pécsi Egyházmegyei
Levéltárban azt hiába is keresed.
Az a Horvát Királyság része volt, horvát illetékes püspökséggel. Az FS
horvát gyűjteményét nézegesd. Ha nincs fent, akkor jó eséllyel (ha nem
pusztultak el az anyakönyvek) az eszéki vagy a zágrábi állami levéltárban
helyben lehet kutatni.

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 1., P,
12:33):