[Csaladtortenet 2] LiveStory módosítása

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2022. Ápr. 1., P, 17:31:49 CEST

Megoldottam a problémámat: új email címmel regisztráltam így újabb
3 lehetőséget kaptam. Az én és feleségem 2-2 főágáról beszél 2-2
nagyszülőnk.

Célszerű egy world fájlban előkészíteni az elmondandó
szöveget így nem kell azt utólag nehezen javítani, csak be kell másolni
a helyére.

  Szemán Jóska

Sun, 20 Mar 2022 19:35:03 +0100
időpontban jszeman at gmail.hu írta:

> Kedves Kutatótársak!

Sikeresen elkészítettem a LiveStory kezdő változatát.

> DE nem
engedi módosítani a szöveget, állandóan a MyHeritage tagdíjmódosító
oldalára visz át. Ingyenes tagságom van, ezzel nem lehet módosításokat
csinálni?