[Csaladtortenet 2] Elhalálozás helyének kiderítése

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Ápr. 27., Sze, 10:42:05 CEST

Köszönöm szépen a választ. Dédapám 1981. jún. 12-én halt meg. Születési
bejegyzése FS-en:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PBW-9C4B?from=lynx1UIV8&treeref=G757-CGF
Breitung Józsefként született 1899. márc. 1-jén, de a vezetéknevét
"Berend"-re magyarította. (Ekkor már nagypapám és a húga is megszülettek,
az ő nevük is változott.)
Dédmamám Jeszenszky Julianna volt. 1901. aug. 3-án született
Hercegszöllősön, 1987. dec. 3-án hunyt el Kaposváron.
(Nagypapám 1924. júl. 8-án született Sátorhelyen, szóval házasságra ez
előtt kellett sor kerüljön.)
MACSÉ-n néztem én is, de sajnos a házasságot sem találtam meg, a halálozást
sem, de utóbbi gyanús, hogy fel sincs töltve FS-re.

Lehetséges, hogy elváltak. Ha igen, akkor a '40-es években kerülhetett erre
sor, anyukám elmondása szerint nagypapám már egyetemre járt, amikor a
dédapám elhagyta a családot. Ebben az esetben újraházasodás is képbe
kerülhet, anyukám emlékszik a nagypapája élettársára, akit "keszthelyi Lili
mama"-ként emlegetett. De nem biztos, hogy házasodtak.

Köszönettel:
Janzsó Péter

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 27., Sze
10:35):