[Csaladtortenet 2] Elhalálozás helyének kiderítése

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2022. Ápr. 27., Sze, 11:21:52 CEST

Kedves Péter!
Ha esetleg volt egyházi temetése, akkor ott is lehet halotti anyakönyvi
bejegyzés, Keszthelyen 2 katolikus plébánia is van (születésekor római
katolikus volt legalábbis, ahogy látom), esetleg próbáld meg ott. A halál
pontos dátumának ismeretében ezt könnyen meg tudják nézni.
Üdv!
Keppinger Boglárka

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 27., Sze,
10:42):