[Csaladtortenet 2] Elhalálozás helyének kiderítése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Ápr. 27., Sze, 11:56:08 CEST

Kedves Péter!
Esetleg írhatnál Majs-ra az anyakönyvvezetőnek/jegyzőnek/polgármesternek
https://majs.hu/
Ha ugyanis a halottlekézdező megtalálja az időpontot, akkor azt is kell
valahonnan tudnia az bemenő adatokból, hogy hol halt meg. Egy
anyakönyvvezetőnek hozzá kell tudnia férnie az ilyen adatokhoz szerintem.
Üdv,
Anna

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 27., Sze,
10:20):