[Csaladtortenet 2] Elhalálozás helyének kiderítése

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Ápr. 27., Sze, 12:13:45 CEST

Majsról az alábbi választ kaptam januárban:

Tisztelt Janzsó-Berend Péter Zoltán!

Megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom. Berend
József-korábban Breitung József született Majson, 1899. március 1-én. Az
anyakönyvi folyószám 16/1899. Az édesapa neve Breitung Béla, az édesanya
neve Murai Mária. Az utólagos bejegyzésbe az alábbi bejegyzés található:
,,A gyermek családi neve ,,Berend" re változtatott. 1934.09.04." Más
bejegyzés anyakönyvi eseménynél nincsen.

Majs, 2022. január 24.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 27.,
Sze 11:56):