[Csaladtortenet 2] Elhalálozás helyének kiderítése

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2022. Ápr. 27., Sze, 13:46:21 CEST

Kedves Péter!

Az állami anyakönyvben lakhely Sátoristyepuszta (Sátorhely).Nagynyárádon
anyakönyvezték.(az egyházit)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PBW-9C4B?i=229&cc=1452460&cat=703019

Mellékelem az egyházit,mert abban szerepel,hogy mikor kötött házasságot,és
a házasságit is,szintén
Nagynyárádon.
Sajnos ezekben sem szerepel a halálra vonatkozó bejegyzés.
1981-es halottit nem találsz online,mivel 1980-ig vezették két
példányban,utána az Anyakönyvi Hivatalban vannak.
FS-en nincs,ezért a MACSEN sem lehet.Megyei Levéltárban is 1980-ig
kutatható.

Üdv:
Zsuzsa

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 27., Sze,