[Csaladtortenet 2] Kis abszurd a családnevek állandóságáról...

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Aug. 8., H, 19:34:51 CEST

Hallottam nem kevésbé cifra történetet én is...
Papa meghalt. Kiderült az EAK-ba rögzítéskor, hogy nem (has nevek) Horváth
volt, ahogy a család 3. generáció óta él, hanem Kiss, mert örökbefogadták.
Majd kiderült, hogy a papát még egyszer örökbefogadták, és így nem is Kiss,
hanem Nagy lenne a neve. Közölték a családdal, hogy igazából ez a hivatalos
nevük, nem a Horváth, meg kell változtaniuk az irataikat - azok meg a gyász
mellett még sokkot is kaptak.

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 8., H,
10:40):