[Csaladtortenet 2] Furen Márton bogádi plébános halotti akv. fordítás kérés

Adrián Ferenc Rieger riegeradrianferenc at gmail.com
2022. Aug. 21., V, 21:46:08 CEST

Anno 1777 die 2da Martii in D(omi)no obiit Adm(odum) R(evere)ndus D(omi)nus
Martinus Juren (Furen?) Primus Parochus Bogadiensis qui profuit Ecclesiæ
Bogadiensis 34 annis,  Vice Archidiaconus Districtus Hetinyiensis.
Inhumatus in medi talis Neo Erectæ Ecclesiæ Parochialis. Per D(omin)um
Adm(odum)  Georgium Popanek Parochum Olasziensium.
1777 március másodikán elhunyt az Úrban Főtisztelendő Furen Márton úr, az
első bogándi plébános, aki a bogándi egyházat 34 évig szolgálta, a hetényi
egyházkerület alesperese. Eltemetve az újonnan emelt plébániatemplom
közepén. Fő(tisztelendő) Popanek olaszi plébános úr által.

Üdvözlettel,
Rieger A. Ferenc