[Csaladtortenet 2] Minden bizonnyal bennem van a hiba.....

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2022. Aug. 28., V, 12:45:53 CEST

Lacikám senki nem gondolja ezt, csak azt, hogy az a rengeteg meló, ami az
indexelésben van, az egyáltalán nem hiábavaló és hasznos is
Biztos majd egyszer feleslegessé válik, de addig egy két köbméter víz
lefolyik a Dunán
Gyuri

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 28., V,
11:31):