[Csaladtortenet 2] 3. kisérlet Minden bizonnyal bennem van a hiba.....vajon miért nem jelenik meg, ennyire cenzúrázni kell ???

Balog László baloglaci at freemail.hu
2022. Aug. 27., Szo, 10:36:17 CEST

Szép jó napot !!Nézem az anyakönyveket indexelők
áldozatos munkájának eredményét a MACSE oldalán és minden tiszteletem
mellett.........döbbenten nézek ki a fejemből.Nem értem......próbálom magam a helyzetbe beleélni és még mindig nem értem.Miután
 az FS -- állítólag a mesterséges inteligencia használatával --
gőzerővel dolgozza fel és teszi publikussá az eddig csak képként létező
anyakönyvek tartalmát, az 1895 előtti és utáni időkből is, mi értelme
van folytatni ezt a csak szűk fizető kör számára elérhető  indexelést, tudva hogy akár napokon de mindenképpen
belátható időn belül a befektetett rengeteg munka/energia feleslegessé/értelmetlenné
válik. Bizonyára bennem van a hiba.....mert nagyon nem értem....Segítsetek megérteni....B.L.Ui:
 ezt a rengeteg energiát ami -- szerintem feleslegesen -- az indexelésbe
 van fektetve nem lenne értelmesebb egy-egy adott település
családfájának elkészítésére fordítani ???