[Csaladtortenet 2] felmenőkhöz fűződő rokoni kapcsolat igazolása

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Dec. 7., Sze, 19:37:04 CET

Kedves Listatagok!

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!

Egy kis előzmény: a kivonat kikérését az epapir.gov.hu oldalon adtam le,
ahogy tettem ezt korábban is két alkalommal (másik ági dédapám halotti
anyakönyvi kivonatával, illetve házasságával és válásával kapcsolatban).
Mindkét korábbi alkalom sikeres volt, bár elektronikus választ nem kaptam,
egyszer csak megérkezett postán a kivonat. (Lehet, hogy azóta szigorodott
az ügymenet, nem tudom.)

A szüleim házassági kivonata azért nem járható út, mert ilyen nem létezik -
házasság híján. :D

Végül Gősiné Greguss Anna ötlete volt a nyerő, hiszen igazából én csak a
dédmama születési helyét akartam megtudni. Ezt okirat kikérés nélkül is
megírták nekem, úgyhogy sikerrel zárult a történet. :)
(Ha egy kicsit kitartóbb vagyok az elhunyt lekérdező "kicselezésével",
akkor talán meglett volna úgy is a megoldás. Ükszüleim Lugoson házasodtak,
és mint kiderült, a dédi is ott született, de ezt az opciót nem próbáltam a
lekérdezésnél.)

Üdv:
Peti

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 7., Sze,