[Csaladtortenet 2] felmenőkhöz fűződő rokoni kapcsolat igazolása

l.aniko l.aniko at t-online.hu
2022. Dec. 7., Sze, 18:35:32 CET

A lakhelyem szerinti önkormányzatnál kaptam formanyomtatványokat, és
meghatalmazással a kerületi anyakönyvi hivatal helyben kiállította nekem a
kért Somogy megyei születési anyakönyvi kivonatot, mert benne volt a
rendszerben. Természetesen minden iratot össze kell gyűjteni, ami igazolja a
jogosultságot.
üdv.
Anikó