[Csaladtortenet 2] Latinos olvasási segítséget kérek

Attila Lanczkor lanczkor.attila at gmail.com
2022. Dec. 11., V, 09:38:41 CET

Kedves Lista Társak,

Találtam egy 1756-ban történt halotti bejegyzést, ami nagy valószínűséggel
a legkorábbi ősöm haláláról szól, ha jól azonosítom a dátumot április
25.-én.
Lanczkor Sebastianus és úgy látom 70 évet élt. Viszont ami a 70-es szám
után van szó és a következő sorban, azt sem kiolvasni nem tudom, sem
értelmezni.
Az alatta lévő sorban mintha pravitus lenne, az egy latin szótár szerint
azt jelenti, hogy perverz. Azt viszont kétlem, hogy ezt fontosnak tartották
volna egy halotti bejegyzésben, tehát remélem van más értelme is.
Kérek szépen szépen segítséget, hiszen lehet, hogy az információ segít
valamiben.

Köszönettel egy késői utód Lanczkor Attila