[Csaladtortenet 2] Krisztics-Biletics-Lei

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2022. Dec. 16., P, 11:53:46 CET

Kedves Kutatótársak!

Elakadtam, és az FS keresőjét nem tudom profin használni. Megfuttatnátok a
keresőt az érdekemben?

A mellékelt pdf dokumentumon található adatok segíthetnek, hogy nyomára
bukkanjak Lei Irmának (erre alig látok esélyt, szinte semmit sem tudok
róla), illetve Katalin gyermek három testvérének. utóbbi azért bosszantó,
mert biztosan benne van az FS-ben, az összes szóba jöhető település
indexelve van ... és mégsem találom.
Nincsenek (vagy csak én nem találtam) a bólyi, az egerági, a nagykozári, a
szederkényi és a ráczpetrei (Újpetre) *akv-ekben 1895. okt. 1. -
1906.jún.1. között!

Lei Irmát megfutattam a Hungaricanán, és a pécsi temető on-line
adatbázisában: nulla eredmény.

Hátha!

Köszönettel:

gy.