[Csaladtortenet 2] Tés; Veszprémi Főegyházmegyei Levéltár

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Dec. 30., P, 11:47:36 CET

Kedves Listatagok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni attól, akinek van regisztrációja a
Veszprémi Főegyházmegyei Levéltár online felületén. (Az én egyelőre
ingyenes regisztrációm jelenleg jóváhagyás alatt van.)

A kérdés röviden: elérhetőek-e a tési házasságok 1828-1838 között? Sajnos
FS-ön ez a 10 év hiányzik.

A kérdés hosszabban: Huber(t) Antal és Hinterdorfler Anna első(?) gyermeke
(és egyetlen felnőtt kort megért), György, 180-ban született a somogy
megyei Tótkeresztúron (ma Baranya, Almáskeresztúr). Huber Antal elhunyt
1836-ban, felesége újraházasodott, itt feltüntették a szülők nevét is:
Hinterdorfler Ádám és Schmidt Anna.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-F9LM-6?i=125&cat=427355
(az oldalon az első bejegyzés)
Index keresés után egy 1807-es tési születésű lányt találtam, aki
tökéletesen illik a képbe.
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MZDY-D?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2HG-D8R
Ez alapján feltételezem azt, hogy Huber Antallal valószínűleg Tésen kötött
házasságot. Ezt a házassági bejegyzést keresném. :) Hátha szerepel benne
valami támpont Huber Antal születésével kapcsolatban.

Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!

Üdv:
Peti