[Csaladtortenet 2] Huber Antal keresztelése?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Dec. 31., Szo, 00:02:15 CET

Kedves Kutatótársak!

Egy kirakós (vélhetőleg) utolsó darabjában szeretnék segítséget kérni.
Adott Huber Antal, aki 1829. febr. 10-én feleségül vette Hinterdorfler
Annát, bejegyzés szerint ekkor 19 éves volt.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-8999-H?cat=427455
Elhunyt 1836. szeptember 17-én, bejegyzés szerint 30 évesen.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-V359?i=26&cat=427355

Az ő keresztelését szeretném beazonosítani.

Van egy "szimpatikus" jelölt a bőszénfai anyakönyvben, 1806. ápr. 13-i
bejegyzés:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-KK9V-HV?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AVZ24-B5T
Itt az apa neve Hilarius (Vidor?).  Nos, ez egy nem túl gyakori név, így
akár jelenthetne támpontot.

1836. szeptember 10-én elhunyt egy bizonyos Hubert Hilarius Tótkeresztúron:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-V358?i=25&cat=427355
Nagyon szép részletes bejegyzés, egy hibája van: a hátrahagyott gyermekek
közül Konrádot nem találom (kereséssel legalábbis:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=100&q.anyPlace=Magyarorsz%C3%A1g&q.fatherGivenName=Hilarius&q.fatherSurname=Huber),
és Antalt (aki ekkor még élt...) nem sorolja. Viszont megjelenik Huber
József, akinek a gyerekeit is megtaláltam ebben az anyakönyvben, illetve
Hinterdorfler Annamária újraházasodásakor is az egyik tanú Huber József:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-F9LM-6?i=125&cat=427355
(1836. nov. 10.) Ekkor Annamária szintén 30 évesként van feltüntetve,
úgyhogy gyanúsan egykorúként kezelik Huber Antallal, csak épp más év jön ki
születésre... :D Mindenesetre Annamáriához egy 1807. márciusi keresztelést
tudtam társítani, ehhez akár még passzolna is az Antalhoz talált 1806-os
keresztelés...

Szeretnék véleményt kérni, hogy jó nyomon járok-e, vagy hogyan lehetne még
próbálkozni megtalálni Antal keresztelését?

Előre is köszönöm szépen a tippeket!

Üdv:
Peti

--