[Csaladtortenet 2] Zlinszky Antal (1767-1830) gyermekei

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Feb. 2., Sze, 18:16:12 CET

Zlinszky Antal fiának, Zlinszky Antalnak felesége Jeszenszky Teréz.

Zlinszky Antal lányának Zlinszky Ágnesnek férje Jeszenszky Gábor.

Tehát van kapcsolat a két család között. Sejtésem szerint ez lehet a
forrása az elírásnak.  Gyereiknek eddig nem akadtam nyomára.

Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása