[Csaladtortenet 2] Fordítás és időpont kérése

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2022. Feb. 7., H, 15:51:43 CET

Kedves Erzsébet, kedves Juli,
mindenekelőtt: élmény volt olvasnom Juli "megfejtését", köszönöm !
A betegséget én "Gehirnlähmung"-nak olvasom (szó szerint fordítva
agybénulás volna), ez volt sok vélemény szerint (Benedek István írt erről
hosszan) Semmelweis Ignác halálának (egyik) oka, nála 'paralysis
progressiva' néven (előrehaladott bénulás).
üdv
Zoltán

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. febr. 7.,
H, 15:32):