[Csaladtortenet 2] FS Csiffár-Bars-Hungary / Čifáry, Vráble, Slovakia GS-DGS

Panthaleon San san.panthaleon at gmail.com
2022. Feb. 14., H, 02:50:17 CET

Kedves Családfakutatók!

2020. 05. 29-én még képnézőből letölthető anyakönyvi oldalak voltak
közzétéve, de 2017-ben egészen biztosan,

FS Csiffár-Bars-Hungary / Čifáry, Vráble, Slovakia

vonatkozásban.

Akkor apai nagyanyám Dunai Aranka Anna, alias Haring, 1913-tól Duchony,
1916-tól Dunai
https://www.familysearch.org/tree/person/details/LRVG-PNK
Aranka Anna Dunai alias Duchony
25 December 1911 – 14 August 1960•LRVG-PNK

felmenőit nagyszülői-ükszülői szinten bevittem a családfába.

https://www.familysearch.org/tree/pedigree/landscape/LRVK-V5M

Soha nem gondoltam, hogy a Csiffár és Cserény anyakönyvek a későbbiekben
nem lesznek láthatók.

Üknagyapám Simeon Duchony 1846-születési anyakönyvét még 2017-ben
letöltöttem és képileg is feldolgoztam.
https://www.familysearch.org/tree/person/details/LRVR-GXR

Simeon Duchony

18 February 1846 – Deceased•LRVR-GXR

Az ő szülei Joannes Duchony és Elisabetha Hutay, szépszüleim, már nem tudom
kutatni.

Megvan valakinek a

GS Number: 2235567 Item 2-Item 5, *DGS* Number: 005218814
és a
GS Number: 2235568 Item 2-Item 4, *DGS* Number: 005363612

mikrofilm vagy digitalizált változata? Áldoznék rá, ha valakinek megvan, és
valami módon kutathatóvá tenné nekem. Pantali Sándor