[Csaladtortenet 2] szlovákiai keresés

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Feb. 14., H, 14:53:56 CET

Hát ezeket sikerült összebarkácsolni, amit én fixen ki tudok nézni a
zdrovie prájim aj Irenku aj Milku (ez vagy Miléna vagy Milka). Nem tudom
hogy jól látom-e a hieroglifok legalján a Decín szöveget, ez egy létező
város a cseh-német határon, mindig is ott volt. Opolét, Oppelnt nem látok a
szövegben, de hátha lesz valaki jó szemű. Szerintem, a sok hosszú í miatt
ez egy cseh nyelvű szöveg.

DEÁK Tamás
mailto: tamas at deakt.hu