[Csaladtortenet 2] szlovákiai keresés

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Feb. 14., H, 14:28:12 CET

kedves Éva,

a Satrap fotó címere egyértelműen eldönti, hogy az első kép 1928-31 között
kellett készüljön, noha én fizimiska alapján a tízes évekre tettem volna a
stílusa miatt, meg mintha az övcímer egy magyar címer lenne

http://www.schoebels-voigtlaender-archiv.de/Satrap.html

A második kép maximum 1933-34 körül készült, a férfi kezében látható kalap
a jellegzetes kalapszalaggal kb. addig volt divatban, régi filmeken sokat
lehet az ilyet látni. Ez a fekete konfekció az Egyesült Államokban 1932-34
között nagyon menő volt.
Megpróbálom a szöveget valahogy olvashatóvá tenni, hátha akkor nem ugrik ki
a szemem minden betűnél ...