[Csaladtortenet 2] Sós István halála

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2022. Feb. 20., V, 05:14:34 CET

     Kedves Listatársak!  Mindenkinek köszönöm, aki eddig segíteni próbált Sós István ősapámmal kapcsolatban.Egy új nyomra bukkantam, 1864. július 24-én hunyt el Orosházán. Ekkor 38 évesnek írták,származási helye Kakas Szék, vallása római katolikus.  Merre kereshetném a születési bejegyzését?                                                                       Üdv.:                                                                           Domján Péter

Citromail.hu levelezõ rendszerbõl küldve

Lépj be vagy regisztrálj