[Csaladtortenet 2] elakadásaim (hátha valakinek van ötlete)

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Jan. 3., H, 12:09:32 CET

Teljesen stimmelhet az elírás. Egy gömöri oldalági ősömet az 1760valahányas
házassági évkönyben 27 évesnek írtak a 20 éves menyasszony mellé, holott 40
éves volt (tudhatott valamit).
100%osan stimmelt a személyazonosság, szokatlan módon be volt írva a szülők
neve a házasságihoz, jellegzetes nemhétköznapi névvel, és a születési is
meglett, más meg nem volt ugyanezen névvel és szülőkkel.