[Csaladtortenet 2] Allami halottlekerdezo "hiba"

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Jan. 4., K, 19:54:15 CET

Kedves Mindenki,

nem tudom mióta van így vagy csak én nem futottam bele eddig a problémába
de a https://magyarorszag.hu/elhunyt_lekerdezes oldalon ha lekérdeztem egy
személyt csak vezetéknévvel vagy viselt névvel (plusz természetesen a
kötelező születési dátum, a többi mező a joker két karakterrel kitöltve)
akkor is kiadott valakit, ha többen születtek azon a naponj azonos
vezetéknévvel. Most már a Keresett személy nem azonosítható üzenet érkezik
- amely teljesen logikus is ternészetesen - csak valahogy jobb volt ha
akkor is érkezett valamilyen eredmény, amikor több jelölt is érkezett a
lekérdezésbe.

DEÁK Tamás
mailto: tamas at deakt.hu