[Csaladtortenet 2] Allami halottlekerdezo "hiba"

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Jan. 5., Sze, 10:23:38 CET

Kedves Tamás!
Nekem még soha nem adott ki senkit úgy, hogy többen lettek volna az egy
napon született vezetéknevűek: vagy ad ki egyetlen találatot, vagy jön a
"Keresett személy nem azonosítható" üzenet. Te honnan láttad egyáltalán,
hogy több azonos vezetéknevű született az adott napon? (Mondjuk ikrekkel
még nem próbálkoztam...)
Üdv,
Anna

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 4., K,