[Csaladtortenet 2] lakcím

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Jan. 25., K, 00:37:23 CET

Kedves András

Legjobb tudomásom szerint nincs.
Hasonló irányú tapogatózásaimra azt az információt kaptam, hogy bár egykor
voltak nálunk is a bécsihez hasonló "bejelentőlapok", de ezek elvesztek
vagy megsemmisítésre kerültek.
Lakcímnyilvántartás 1954(?)-től van és a BM kezeli. Onnan meg nagyjából nem
sokat lehet kipréselni...
Lakónyilvántartó-könyvekből minimál került levéltárakba, nagy részük vagy
elkallódott, vagy közös képviselők őrzik(?), néhány néha felbukkan aukciós
oldalakon...

(Mondjuk a 30-as/40-es évekbeli választói névjegyzékeket valami alapján
össze kellett tudni állítania az illetékeseknek - de hogy mi alapján...?)

Ha van, aki a fentiektől eltérő, illetve bővebb információkkal rendelkezik,
ne tartsa magában :)

Üdv
Krisztián

Hirschler András <smartlines at smartlines.hu> ezt írta (időpont: 2022. jan.