[Csaladtortenet 2] érdekes temetői adatbázis

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2022. Jan. 29., Szo, 15:45:08 CET

Kedves Kutatótársak!

Megérkeztem a nyaralásból, nem lettem a titkosszolgálat áldozata, és (épp
most) csendes ügyeletemben találtam egy érdekes adatbázist a Somogy
Temetkezési Kft. honlapján.

A temetések teljes listája 2007-től máig (Itt:
http://www.somogyitemetkezes.hu/informaciok/temetesek-listaja/start/10), a
jobb oldali listában pedig néhány híres ember temetéséről fotóanyagok. Pl.
megtalálható Fésüs Éva temetésének képei is. (Itt:
http://www.somogyitemetkezes.hu/kepgaleria/fesus-eva-temetese)
A bal oldali menüpontok pedig további listákat tartalmaznak. Pl. ott van a
II. vh-ban meghalt vagy munkaszolgálatra elhurcoltak névlistája minden
kapcsolódó adattal. (Itt:
http://www.somogyitemetkezes.hu/vilaghaborus-aldozatok/ii-vilaghaborus-aldozato
)

De ezen kívül (a jobb oszlopban) gyászértesítések (jó, csak négy darab, de
mégis...), katonasírok (adatbázissal, áttemetési adatokkal), és temetői
képgaléria is található.

Lehet, hogy létre kellene hoznunk egy Év temetője díjat is?

Kellemes böngészést annak, aki még nem ismerte!

üdv:

gy.