[Csaladtortenet 2] érdekes temetői adatbázis

dr. Csillag Gábor csillagingatlan at gmail.com
2022. Jan. 29., Szo, 16:51:59 CET

Kedves Gyuri!

Ez az oldal nem a "véletlen műve". A temetőt üzemeltető Kft ügyvezetője
Puskás Béla, aki ismert helytörténész. Nevéhez fűződik a Temetők üzenete c.
542 oldalas könyv, amelyben somogy megye temetőit dolgozta fel.
Gyakorlatilag az összes neves somogyban elhunyt személy sírja fotóval fel
van dolgozva. Csak egy kis szelet itt: Somogy Temetkezési Kft.- Temetők
üzenete (somogyitemetkezes.hu)
<http://www.somogyitemetkezes.hu/elod/temetoink-uzenete>.
A legújabb - többszerzős - könyve itt: SONLINE - Hiánypótló kötetben
olvashatunk a világháború hőseiről
<https://www.sonline.hu/helyi-kultura/2022/01/hianypotlo-kotetben-olvashatunk-a-vilaghaboru-hoseirol>
napokban volt a bemutató.

 Március 17-én 18 órakor a kaposvári könyvtárban: „A
településtörténet-kutatás érdekességei Somogyban” címmel fog előadást
tartani.

Üdv:

Csillag Gábor

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 29., Szo,