[Csaladtortenet 2] Tordai Grail Erzsébet

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2022. Jan. 30., V, 19:41:27 CET

Kedves Kutatótársak!

Keresem Tordai (Torday) Grail Erzsébet szüleit, nagyszüleit stb. Ő Tordán született 1862.03.11.-én. Testvére Krizmanyics Vilmosné, szül: Grail Eleonóra és Grail Rudolf 1858/1860-1992 + Nagyenyed.

Torday Grail Erzsébet előadóművész, főiskolai tanár, író és műfordító. Élt Svájcban és Németországban.
Több mint 40 ifjúsági színdarabot írt, míg németre fordította magyar költők verseit.  Munkásságának nagy irodalma van, de szüleiről sehol egy sor sincs. Így, sajnos nem tudom, hogy feleségemnek miképp volt rokona.
Grail Erzsébet eltemetve abban a kriptában, ahol apósom is nyugszik.

A segítséget előre is köszönöm!

Köszönettel
Rihmer Aurél