[Csaladtortenet 2] Hiányzó adatok

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Jan. 31., H, 13:39:45 CET

Mát több, mint tíz éve keresem, de még mindig hiányoznak nagyapám
testvérei. Pontosabban: sorsuk.

Anna https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X6JJ-1Z5 (ismeretlen)

Rozália https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X6JV-18Y (ismeretlen)

Kálmán Vilmos házassága és leszármazottai (Nagyvárad)
https://www.familysearch.org/tree/person/details/LTMV-YC6

Rudolf Ágoston https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X6JK-KC7 (ismeretlen)

Jolán Ágnes
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSJZ-SSF?i=588 (ismeretlen)

   Még az első világháborús veszteséglistákat is végignéztem. Sehol senki.

Hárman Nagyváradon éltek, a családi fényképen (1914) látható Kálmán
Vilmos családja (ő meghalt 1913-ban); János (a nagyapám) és Erzsébet.
Nyilván áttelepültek a mai Magyarországra, közülük is csak Vilmos egyik
fiát (Bélát) találtam meg. Erzsébet Romániában maradt. A trianoni
menekültek listáján sem szerepelnek. Ennyi családtagnak nyoma veszett.
Kinek van még ötlete?  Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása