[Csaladtortenet 2] Misau földek, birtokok

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Júl. 5., K, 17:29:39 CEST

Kedves Jóska

Meghagyva csak "ház kis kerítéssel" ikont aktívnak (a többi zöldre klikkelj
rá és kifehéredik), ezek a találatok maradnak Mislau-ra

• leltár 733 • szig. Kadaň 102 1788-1880 Milžany uradalom földkönyve, a
könyv végén névmutató 3 nem fol. levelek
• leltár 734 • szig. Kadaň 1278 1668-1818 Milžany község telekkönyve, az
első fólián. lapról a könyv létrejöttének jegyzőkönyve, a könyv végén
névmutató 25 non-fol.
• leltár 735 • szig. Kadaň 99 1782-1810 Milžany község domonkos
telekkönyve, a könyv végén névjegyzék 25 nem fol.
• leltár 736 • szig. Kadaň 98 1788-1818 Milžany község telekkönyve,
névjegyzéke a 161r. fólión kezdődik és a következő 23 nem fólián
folytatódik.
• leltár 738 • szig. Kadaň 100 1846-1881 Milžany község telekkönyve, a
könyv végén a névjegyzék a 26. non-fol.
• leltár 740 • szig. Kadaň 97 1786-1834 A Milžany-hagyaték végrendeleti és
bejegyzett örököseinek könyve, a könyv végén névmutató 25 nem fol.

Ez is gugliul van, így a vége nem egészen világos, mivel a találatokat,
akármilyen nyelvet választok, csak csehül adja ki.
De szerintem nagyjából érthető, hogy mire számíthatsz.

Üdv
Krisztián