[Csaladtortenet 2] hiányzó lapok

Attila Lanczkor lanczkor.attila at gmail.com
2022. Júl. 13., Sze, 13:48:16 CEST

Kedves KutatóTársak,

Számomra új és ismeretlen problémába szaladtam bele.
A Familysearc-ön található lövői (most Moson-Győr-Sopron megye)
anyakönyvből hiányzik két lap azaz négy oldal.
1807 áprilistól 1808 januárig. Az oldalak felső sarkában van egy ceruzás
oldalszámozás, amiből szintén látszik, hogy hiányzik két lap.
Amennyiben jól tudom ezek a képek az anyakönyvi másolatokról készültek.
Kérdéseim:

   1. Elképzelhető-e, hogy az anyakönyvben megvannak a lapok csak a
   fotózásból/feldolgozásból maradtak ki?
   2. A másolatok vagy eredetik fizikai valójukban melyik levéltárban
   kutathatók?
   3. Mielőtt odautazom valamilyen módon meglehet-e tudni, hogy megvan az a
   bizonyos négy oldal? Kár lenne, ha csak ott derül ki, hogy ott sincs.

Valakinek volt már hasonló gondja?
Köszönettel várom gondolataitokat.
Üdvözlettel Attila