[Csaladtortenet 2] Anya kerestetik

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Júl. 23., Szo, 20:46:33 CEST

Végignéztem az adtpluszt, ott nem találtam, – lehet, hogy a név többféle
helyesírása miatt. Az OSZK gyászközleményeket is, a MACSE adattárat is.
A csődeljárás arra utal, hogy a férje addigra már meghalt; valóban, 1857
július 10-én TBC-ben.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33D-89YZ?i=551&cat=239587
A házasságra utaló adat is stimmel (23 év)

A mezőhegyesi ötletet köszönöm; utánanézek.    Köszönettel János