[Csaladtortenet 2] Anya kerestetik

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Júl. 13., Sze, 18:58:39 CEST

Biztos, hogy megvan Mogyoróssy József és Enyedi Julianna összes gyereke? Az
még rendben lenne, hogy Mogyoróssy Józsefnek 35-36 éves korában született
az első gyereke, de ha Julianna is akkor született, akkor kevéssé
valószínű, hogy ennyi idősen szült volna először. Viszont - most jobban
megnézve a gyerekek sorát, és az előző ötletem ellen beszélve - 50 éves
koráig folyamatosan szült volna 1-3 évente? Kellene az a házassági és
halotti bejegyzés...
Üdv,
Anna

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. júl. 13.,