[Csaladtortenet 2] Származás kutatás

Telek Noémi Gáti Bence teleknoemianett at gmail.com
2022. Júl. 15., P, 11:30:41 CEST

Kedves Levlista!

Az alábbi kutatási problémában szeretném a segítségeteket kérni:

Történet:
1940.02.04 én megszületik Czók Margit Sárospatakon a kórházban. Az anyja
Kálmán Margit belehal a szülésbe. Az apát Czók ..... valakit annyira
megviseli a dolog hogy a kórházban hagyja a gyermeket, aki fél éves korában
Jászdózsára kerül nevelőszülőkhöz Draposékhoz. Soha nem fogadják örökbe de
családban nő fel. Czók Margit tavaly meghalt. A lánya a legjobb barátnőm
akarja az őseit felkutatni és a történet végere járni, ha már az
anyukájának nem sikerült életében.

Probléma:
1940 ben Sárospatakon nem volt kórház csak szülőotthon. Sátoraljaújhelyen
volt kórház.
1940.02.04 én nincs Kálmán Margit nevü halott egyik telelülésen sem.
Egyik településen sincs a születés előtt 5 évig házasulási adat sem
Árvaházi iratok Sárospatakon vannak a levéltárban de még 30 évig nem
kutathatóak, és nagyon úgy tűnik hogy a születéstörténet sem valós.
Tudom hogy innen szép nyerni ilyen kevés adattal, de esetleg van valakinek
ötlete hogy mit lehet ebből még kihozni?
Köszönöm előre is.
Szép napot: Noi