[Csaladtortenet 2] Származás kutatás

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Júl. 15., P, 12:33:58 CEST

Hát, itt lehet jó lett volna valamilyen ancestry-myheritage DNS tesztet
csinálni amíg a néni él, hátha előtűnik valami ami illik/nem illik a
történetbe (pl. balkáni vagy egyéb gén). Át kell még nézni még a
környékbeli falvakat illetve Budapestet, Miskolcot, Debrecent is a
halálozáshoz, és nem csak arra a napra, hanem szerintem egész évre.
Bármilyen hivatalos dokumentum van a néni születési dátumával? Mármint azt
értem, hogy ez a regisztrált születési dátuma (az állami halottlekérdező is
kiadja) de ez megerősített? Az apa teljesen eltűnt, soha az életben nem
jelentkezett, egyszer sem?